torstai 17. huhtikuuta 2014

Parin kuukauden masu kuvat.

 Elikkä tässä ois parilta kuukaudelta masu kuvat, näkee kasvua sun muuta. Kuvista ei nyt kauheesti kasvua huomaa, mutta on se kasvanu paljonki! Eniten kauhistuttaa tässä kasvussa se, että vaatteet ei mene päälle. Se on ollu itelle aika iso juttu, koska naisellehan on tietty tärkeetä ,että viihtyy omassa kropassa. Noh onneksi tätä ei kauvaa enään, kestä ja kyllähän mä tiedän, ett tää masu tästä vielä kasvaa hurjastikki. Pitää vaan tottuu tähän valaana olemiseen xd


Maha kuva viikolla 12, 3kk. 
Pahoittelen huonoa laatua.

Maha kuva viikolla 16, 4kk.


Maha kuva viikolla 20, 5kk


Kyllähän se on kasvanu ja sais kasvaa vielä vähäsen kuhan ei liikaa. Monet sanoo, että jossain vaiheessa maha vaan "räjähtää", mutt toivotaan, että oon poikkeus tapaus :D Pari kiloa vasta lisää tullu, mikä on sinänsä tosi outoa koska mahahan mulla on kasvanu niin paljo että ei mitään rajaa ja vaatteetkaan ei mene päälle.. Silti tää raskaana oleminen on mukavaa, koska voi syyä sillon ku haluaa ja niin paljo ku haluaa, mitä haluaa! Kukaan ei sano läskiksi. Mun mies sanoo mulle usein, että "sää syöt meijät vara rikkoon" << mut minkäs voit jos on nälkä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti