lauantai 19. huhtikuuta 2014

Minun ja Kain "rakkaus tarina".

Me tavattiin eka kertaa kunnolla mun hyvän ystävän Meijun luona. Olin aikasemmiki Kain tavannu ihan äkkiseltään, mutten muute. Muistan sen päivän, ku aattelin mielessään, että "kuka komistus oikeen on". Aluksi oli vähän kiusallista, ku en tuntenu häntä, mutta loppujen lopuksi juttu rupes luistaa.

Kävin joka päivä Meijulla, Kai kävi melkein joka päivä siellä. Päivä päivältä rakastuin vaan enemmän ja enemmän. Joka päivä juteltiin aina enemmän, ruvettiin tekstailee, käymään tupakilla ja hengailee. Sit me aina välillä halittiin ja suukoteltiin.

No sit meil yhtäkkiä meni välit huonoksi, ei poikki tai mitään, mut ei vaan enään pidetty yhteyttä.
Olin niin surullinen ja mulla oli tosi ikävä Kaita. En vaan enään kehannu laittaa viestii, ku aattelin, että sillä on parempaa tekemistä. 

Meni pari kuukautta kunnes tapasin Kain sattumalta. Siitä hetkestä asti mä todellakin oon uskonu kohtaloon. Voin sen tähän äkkiä kertoa eli, me oltiin Meijun kanssa keskustassa, myöhästyttiin bussista, soitettiin mun serkulle joka oli just lähössä ajaan takasi Muhokselle. Noh onneksi ne otti meijät kyytii. Meijän kaveri soitti ja pyys meijät tupakille höhärin grillille. Ja just ku saavuttiin pihaan, Kai oli lähössä. 
Nyt te varmaan mietitte, että mitä kohtaloa tossa nyt muka oli. Mutt jos me oltais keretty bussiin, me oltais suoraan menty Meijulle, oltais pyydetty kaverit siihen eikä höhärille, enkä ois nähny Kaita.
Onneksi näin sillä pyysin sen sitte Meijulle.

Kai rupes käymään taas Meijulle joka päivä, aina kun soitin ja pyysin. Olin niiiin ilonen ja rakastunut, että huhuh. Siitä se kaikki alko uusiksi. Me hengattiin joka päivä, me tekstattiin 24/7 toisille, ei oltu hetkeekään erossa toisista, siksi me nykyäänki ollaan niinku paita ja peppu. 
Kai oli koko kesän mun ja mun kavereiden kanssa. Sit se meni siihen, että alettiin olee koko ajan kahestaan, joka päivä. 

Eräänä päivänä, tapahtui niin uskomaton, ihana ja outo asia. Nimittäin Kai laitto mulle tekstarilla, että "tykkään susta". Olin aivan, että mitä helkkaria ja lähetin takasi, että "niin tykkäät kaverina vai tykkäät tykkäät oikeesti musta". Vähän ajan päästä tuli viesti, että "tykkään tykkään oikeesti". Olin vaan, että "niin tykkäät siis ihan oikeesti musta, etkä vaan kaverina". Olin tyhmä, en uskonu, sillä en ois ikinä uskonu, että planeetan ihanin ja komein mies tykkäis MUSTA. Mutta näköjään, sillä tässä sitä vieläki ollaan, ollaan oltu yhessä 1,5v, kihloissa & asuttu yhessä 9kk ja meille on tulossa pikku prinssi. Uskomatonta!

Monet on kysyny, että mitä rakastan Kaissa, mikä siinä tekee sellasen miks rakastan sitä ja siihen on vaikee vastata sillä Kaissa ei oo mitään mitä en rakastais. Mää rakastan siinä ihmisessä kaikkea, vaikka se on maailman ärsyttävin, tyhmin, hitain ja ei todellakaan ole romanttinen ihminen niin mää en siltikään muuttais mitään siinä ihmisessä. Rakastan Kaita niin paljo, etten voi sitä sanoilla kuvata. Kaista tulee paras isä koskaan!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti